От идея до емоция: Как се създава ангажиращо визуално съдържание с AI?
Изминало събитие
Дата:
27 март 2025
Час:
19:00
Лектор:
Теодора Абрашева
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "От идея до емоция: как се създава ангажиращо визуално съдържание с AI?" нa 27 март 2025 г. (четвъртък) от 19:00
часа с лектор Теодора Абрашева.
За семинара
В този семинар ще разгледа как изкуственият интелект може да се превърне в незаменим партньор в дизайна, като помага за създаването на автентични визуализации, съобразени с индивидуалността на всеки клиент. Участниците в събитието ще се научат как AI инструментите могат да им помогнат да създават дизайни, които не само привличат внимание, но и предизвикват емоционален отклик у аудиторията.
Освен това по време на семинара ще има теоретична част, в която ще се обсъдят ролята на AI в съвременния дизайн, популярни инструменти, как се структурира prompt, регулации и правила. Също така водещият лектор ще направи демонстрация на нейния личен процес на работа с различни AI инструменти. Ще сподели успешни примери от практиката и ще покажа как технологиите могат да разширят границите на креативността, като същевременно запазват уникалността и личния стил в дизайна.
Този семинар е подходящ за студенти и начинаещи дизайнери, които искат да интегрират изкуствения интелект в своята работа и да създават емоционално въздействащи визуални истории.
За лектора
Теодора Абрашева
Теодора е експерт в дизайна и визуалната комуникация повече от 15 години. Завършила е своя магистър по "Плакат и графичен дизайн" във ФИИ на Великотърновския университет "Св.Св. Кирил и Методий" при проф. Никола Николов и доц. Пеньо Пенев. Още с първата си работа се е хвърлила в дълбокото на дизайна - Junior Web Designer в софтуерна компания Azimut Software. След това е била 7 години уеб и графичен дизайнер в дигиталното звено Cybermark към рекламната агенция Publicis. Заобиколена от екип от експерти в маркетинг, дизайн, анимация и програмиране, създава стотици кампании от анимирани банери, лендинг страници, промоционални сайтове и приложения за клиентите на агенцията. В това време е създала и поддържа общоността във Facebook - "Аз обичам…" (40 000 последователи).
Следващото предизвикателство - стъпва в събитийния маркетинг в областта на образованието и квалификацията на медийната агенция Advent Group. Като UX/UI дизайнер помага в проектите на софтуерната стартъп компанията SpinUp - създаваща Salescource Commerce Cloud решения. Също така е работила за социалните мрежи на Lidl, Vivacom и е станала част от дигиталното звено на бутиковата ПР агенция От-До консулт. През цялото време не е спирала да експериментира, да се учи и да опитва нови инструменти, да работи на свободна практика за малки и големи клиенти. През 2023 година е станала подизпълнител на дигиталната агенция ZN Consulting, базирана в Брюксел, създаваща кампани, събития и материали за големи организации като FEFCO, ACEA, EACH, SBS, UNESDA, ViVi, EPRA и други, които са насочени към политиците на Европейския парламент и Европейската комисия, така наречения балон на Европейския съюз.
Следващото предизвикателство - стъпва в събитийния маркетинг в областта на образованието и квалификацията на медийната агенция Advent Group. Като UX/UI дизайнер помага в проектите на софтуерната стартъп компанията SpinUp - създаваща Salescource Commerce Cloud решения. Също така е работила за социалните мрежи на Lidl, Vivacom и е станала част от дигиталното звено на бутиковата ПР агенция От-До консулт. През цялото време не е спирала да експериментира, да се учи и да опитва нови инструменти, да работи на свободна практика за малки и големи клиенти. През 2023 година е станала подизпълнител на дигиталната агенция ZN Consulting, базирана в Брюксел, създаваща кампани, събития и материали за големи организации като FEFCO, ACEA, EACH, SBS, UNESDA, ViVi, EPRA и други, които са насочени към политиците на Европейския парламент и Европейската комисия, така наречения балон на Европейския съюз.

Ресурси