От идея до емоция: Как се създава ангажиращо визуално съдържание с AI? - SoftUni AI
Loading...

От идея до емоция: Как се създава ангажиращо визуално съдържание с AI?

Изминало събитие
Дата:
27 март 2025
Час:
19:00
Лектор:
Теодора Абрашева

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледай безплатно онлайн семинар на тема "От идея до емоция: как се създава ангажиращо визуално съдържание с AI?" нa 27 март 2025 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Теодора Абрашева.
За семинара
В този семинар ще разгледа как изкуственият интелект може да се превърне в незаменим партньор в дизайна, като помага за създаването на автентични визуализации, съобразени с индивидуалността на всеки клиент. Участниците в събитието ще се научат как AI инструментите могат да им помогнат да създават дизайни, които не само привличат внимание, но и предизвикват емоционален отклик у аудиторията.

Освен това по време на семинара ще има теоретична част, в която ще се обсъдят ролята на AI в съвременния дизайн, популярни инструменти, как се структурира prompt, регулации и правила. Също така водещият лектор ще направи демонстрация на нейния личен процес на работа с различни AI инструменти. Ще сподели успешни примери от практиката и ще покажа как технологиите могат да разширят границите на креативността, като същевременно запазват уникалността и личния стил в дизайна.

Този семинар е подходящ за студенти и начинаещи дизайнери, които искат да интегрират изкуствения интелект в своята работа и да създават емоционално въздействащи визуални истории.
За лектора
Теодора Абрашева
Теодора е експерт в дизайна и визуалната комуникация повече от 15 години. Завършила е своя магистър по "Плакат и графичен дизайн" във ФИИ на Великотърновския университет "Св.Св. Кирил и Методий" при проф. Никола Николов и доц. Пеньо Пенев. Още с първата си работа се е хвърлила в дълбокото на дизайна - Junior Web Designer в софтуерна компания Azimut Software. След това е била 7 години уеб и графичен дизайнер в дигиталното звено Cybermark към рекламната агенция Publicis. Заобиколена от екип от експерти в маркетинг, дизайн, анимация и програмиране, създава стотици кампании от анимирани банери, лендинг страници, промоционални сайтове и приложения за клиентите на агенцията. В това време е създала и поддържа общоността във Facebook - "Аз обичам…" (40 000 последователи).

Следващото предизвикателство - стъпва в събитийния маркетинг в областта на образованието и квалификацията на медийната агенция Advent Group. Като UX/UI дизайнер помага в проектите на софтуерната стартъп компанията SpinUp - създаваща Salescource Commerce Cloud решения. Също така е работила за социалните мрежи на Lidl, Vivacom и е станала част от дигиталното звено на бутиковата ПР агенция От-До консулт. През цялото време не е спирала да експериментира, да се учи и да опитва нови инструменти, да работи на свободна практика за малки и големи клиенти. През 2023 година е станала подизпълнител на дигиталната агенция ZN Consulting, базирана в Брюксел, създаваща кампани, събития и материали за големи организации като FEFCO, ACEA, EACH, SBS, UNESDA, ViVi, EPRA и други, които са насочени към политиците на Европейския парламент и Европейската комисия, така наречения балон на Европейския съюз.
Теодора Абрашева Photo
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.