Оптимизиране на маркетингови и търговски процеси с AI
Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
06 февруари 2025
Час:
19:00
Лектор:
Ленард Аданов
Остават:
Записани онлайн : 388 / 3000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Оптимизиране на маркетингови и търговски процеси с AI" нa 6 февруари 2025 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Ленард Аданов.
За семинара
По време на този семинар лекторът ще покаже как е оптимизирал процеси във фирмите, в които е работил досега и е успял да спести време и пари на екипа си и разбира се и на своите инвеститори. Той ще покаже своя продукт, който е разработил в платформата Notion, която позволява на екипи да оптимизират своите процеси по подобен, лесен и интуитивен начин като предлага на всички свои клиенти безплатни персонализации на продукта си.
За лектора
Ленард Аданов
Ленард се занимава главно с маркетинг стратегии по професия. Роден е в Сингапур, като през 2000-та се е преместил със семейството си в Холандия, където е живял за 6-7 години. През 2007 година се е преместил в България за период от 1 година и през 2008 година е заминал със семейството си в Ирландия. Там е завършил училище и университет - Dublin City University със специалност "Авиационен мениджмънт" и курсове за пилот. Завършил е 2020 година (да, по време на онази много забавна глобална случка), като е решил да се прибере с микробус от Ирландия до България за 2 дни с папагала си Педро и да продължи обучението си за пилот с крайна цел да стане космонавт.
Поради нежелание да влиза в армията, е оставил мечтата си за космоса и скоро, след като е завършил на теорията си за малки самолети PPL(A), решил да прекрати с пилотирането и да започне своя маркетингова агенция Адан Медия ЕООД. Това не му е първия бизнес - от 14-годишен се е захващал с конкурс по писане на бизнес план, като се бил влюбил в идеята и оттогава има един куп стартъпи - кои провалени, кои не. На 16 години, докато е в 12-ти клас, е бил нает от собственото му училище да преподава на негови връстници от 10-ти клас по предприемачество. Ленард е продължил да работи това и по време на университета, докато не бил нает от Ryanair (като част от следването си).
Най-успешните му бизнеси са били маркетинговите агенции, защото не са изисквали капитал - само телефона, който вече е имал и една допълнителна батерия. Той е започнал да менажира социалните мрежи за фирми по време на техни събития. След събитието им е създавал видеа и е видял, че фирмите не знаят как да продължат след това. Затова е започнал да им създава календари за социалните мрежи и цялостни маркетинг стратегии. До ден днешен е правил стратегии за ферми, банки, авиационни компании, футболни отбори, козметични компании и над 20 други индустрии.
Поради нежелание да влиза в армията, е оставил мечтата си за космоса и скоро, след като е завършил на теорията си за малки самолети PPL(A), решил да прекрати с пилотирането и да започне своя маркетингова агенция Адан Медия ЕООД. Това не му е първия бизнес - от 14-годишен се е захващал с конкурс по писане на бизнес план, като се бил влюбил в идеята и оттогава има един куп стартъпи - кои провалени, кои не. На 16 години, докато е в 12-ти клас, е бил нает от собственото му училище да преподава на негови връстници от 10-ти клас по предприемачество. Ленард е продължил да работи това и по време на университета, докато не бил нает от Ryanair (като част от следването си).
Най-успешните му бизнеси са били маркетинговите агенции, защото не са изисквали капитал - само телефона, който вече е имал и една допълнителна батерия. Той е започнал да менажира социалните мрежи за фирми по време на техни събития. След събитието им е създавал видеа и е видял, че фирмите не знаят как да продължат след това. Затова е започнал да им създава календари за социалните мрежи и цялостни маркетинг стратегии. До ден днешен е правил стратегии за ферми, банки, авиационни компании, футболни отбори, козметични компании и над 20 други индустрии.
Ресурси
Няма ресурси за този семинар