Иновативни маркетинг стратегии за AI ерата
Изминало събитие
Дата:
24 април 2025
Час:
19:00
Лектор:
Искрен Лилов
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Иновативни маркетинг стратегии за AI ерата" нa 24 април 2025 г. (четвъртък) от 19:00
часа с лектор Искрен Лилов.
За семинара
Изкуственият интелект променя ролята на маркетинга като една от най-динамичните бизнес функции, позволявайки реално прилагане на прогнозиращи модели, хиперперсонализация и високоефективна автоматизация. Тази технологична революция обаче носи и сериозни предизвикателства: пренаситен дигитален пейзаж, по-сложни клиентски очаквания и засилваща се конкуренция. Сесията разглежда как модерните маркетинг подходи трябва да еволюират, за да отговорят на новите изисквания, като поставя фокус върху иновативния модел Circular Marketing™, който цели да замени остарелия линеен подход на "маркетинг фунията".
Circular Marketing™ работи в синергия с AI, изграждайки непрекъснат цикъл на взаимодействие, в който брандът и аудиторията се срещат в множество допирни точки. Ненатрапчивите, но последователни контакти се подсилват от възможностите на машинното обучение да следи поведението на потребителите и да предоставя съдържание, релевантно за всеки етап от пътя им. AI внася допълнително измерение, позволявайки да се анализират огромни обеми данни и да се идентифицират ключови тенденции, преди те да станат очевидни на пазара.
В рамките на този едночасов семинар участниците ще се запознаят с иновативни маркетинг подходи и ще чуят конкретни начини, по които AI може да увеличи ефективността им. Особено внимание ще се обърне на създаването на устойчиви и дълготрайни взаимоотношения с клиенти, партньори и заинтересовани страни, вместо да се разчита на агресивни еднократни кампании. Също така записалите се ще научат как да комбинират анализи с иновации, за да изградят цикъл на доверие и разпознаваемост, който усилва конкурентните предимства на организацията.
В това събитие ще бъдат представени ключови примери от реалния свят, за да се илюстрира как AI и Circular Marketing™ се съчетават, за да предложат нов модел на растеж, ориентиран към трайни резултати и стабилна репутация.
Circular Marketing™ работи в синергия с AI, изграждайки непрекъснат цикъл на взаимодействие, в който брандът и аудиторията се срещат в множество допирни точки. Ненатрапчивите, но последователни контакти се подсилват от възможностите на машинното обучение да следи поведението на потребителите и да предоставя съдържание, релевантно за всеки етап от пътя им. AI внася допълнително измерение, позволявайки да се анализират огромни обеми данни и да се идентифицират ключови тенденции, преди те да станат очевидни на пазара.
В рамките на този едночасов семинар участниците ще се запознаят с иновативни маркетинг подходи и ще чуят конкретни начини, по които AI може да увеличи ефективността им. Особено внимание ще се обърне на създаването на устойчиви и дълготрайни взаимоотношения с клиенти, партньори и заинтересовани страни, вместо да се разчита на агресивни еднократни кампании. Също така записалите се ще научат как да комбинират анализи с иновации, за да изградят цикъл на доверие и разпознаваемост, който усилва конкурентните предимства на организацията.
В това събитие ще бъдат представени ключови примери от реалния свят, за да се илюстрира как AI и Circular Marketing™ се съчетават, за да предложат нов модел на растеж, ориентиран към трайни резултати и стабилна репутация.
За лектора
Искрен Лилов
Искрен е директор "Маркетинг и комуникации" в Ruepoint - глобална компания за медиен мониторинг и анализи, част от семейството на Muck Rack. Екипът му отговаря за маркетинг активностите, външната комуникация, събитията и стратегическите партньорства на компанията. Като един от водещите млади гласове в индустрията Искрен е също консултант и лектор в сферите на B2B маркетинг, (ре)брандинг и стратегически комуникации. Автор е на иновативния модел Circular Marketing™, целящ да замени традиционното линейно разбиране на "маркетинг фунията". Освен изяви като лектор на международни конференции Искрен ръководи експертен екип към глобалната Aсоциация за измерване и анализ на комуникацията (AMEC). Преди настоящата си позиция Искрен има опит в маркетинга, PR и управлението на събития в НПО сектора и в сферата на киберсигурността.

Ресурси